Створено: Середа, 25 жовтня 2023 Надрукувати

   Державний архів м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шукає у свою команду головного спеціаліста відділу формування Національного архівного фонду та діловодства (уповноважений із закупівель)

- проводить в установленому порядку облік, обстеження, аналіз діяльності архівних підрозділів установ, закріплених з ним, незалежно від форми власності та підпорядкування, веде їх реєстр;
- організовує роботу, пов’язану з внесенням профільних документів до Національного архівного фонду, або вилученням документів з нього незалежно від місця зберігання і форм власності на них;
- вносить пропозиції щодо визначення та уточнення джерел формування та комплектування архіву документами НАФ;
- здійснює контроль за станом розробки установами інструкцій з діловодства, номенклатур справ, положень про архівні відділи, підрозділи, служби, експертні комісії, надає організаційну, консультативну та методичну допомогу у їх розробці архівним і діловодним службам закріплених за ним установ;
- планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
- здійснює вибір процедури закупівлі;
- проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
- забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
- забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону;
- здійснює інші дії, передбачені Законом.

Вимоги:
- громадянство України;
- вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
- вільне володіння державною мовою.


Звертаємо увагу!

на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру — кандидата на посаду) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».


Після призначення кандидата на вищезазначену з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:

надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат);
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищезазначену посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, умов праці надається за телефоном: 044 468 34 01 (пн-пт з 09:00—16:00)

Для розгляду Вашої кандидатури на вищу вказану посаду, пропонуємо направляти до 15 листопада 2023 року резюме на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 5 800 грн.;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).